بلاگ پارسی سلمان م.

گنو، تریسکل، نرم‌افزار آزاد، ای‌مکس، اوبونتو، مهندسی عمران، برنامه‌نویسی، گنو/لینوکس، ...

بلاگ پارسی سلمان م.

گنو، تریسکل، نرم‌افزار آزاد، ای‌مکس، اوبونتو، مهندسی عمران، برنامه‌نویسی، گنو/لینوکس، ...

آخرین نظرات
  • ۲۱ ارديبهشت ۰۱، ۱۸:۵۰ - فاطمه
    مرسی

وقتی روبن محمدرضا رو با من اشتباه می‌گیره

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۴۰ ب.ظ

دیروز داشتم با روبن (Ruben) (مدیر پروژه‌ی تریسکل) توی IRC صحبت می‌کردم که از قضا همون موقع محمدرضا حقیری بهش پیغام می‌ده و روبن هم فکر می‌کنه که من هستم! محمدرضا بهم گفت: «اون بنده‌ی خدا من رو با تو اشتباه گرفته! و بهم میگه که با یه آی‌دی دیگه اومدی» :D نمی‌دونم چی باعث شد که روبن همچین فکری بکنه، ولی در هر صورت اتفاق جالبی بود.

ویرایش: پیغام محمدرضا این بوده: ...Hi Ruben, I'm an Iranian Linux developer

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۲/۰۸
  • ۱۴۲۳ نمایش
  • سلمان محمدی

تریسکل

نظرات (۱)

بخاطر جمله من :

Hi Ruben , I'm an Iranian Linux developer

بعدش اون بنده خدا اشتباه گرفت :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی