بلاگ پارسی سلمان م.

گنو، تریسکل، نرم‌افزار آزاد، ای‌مکس، اوبونتو، مهندسی عمران، برنامه‌نویسی، گنو/لینوکس، ...

بلاگ پارسی سلمان م.

گنو، تریسکل، نرم‌افزار آزاد، ای‌مکس، اوبونتو، مهندسی عمران، برنامه‌نویسی، گنو/لینوکس، ...

آخرین نظرات
  • ۲۱ ارديبهشت ۰۱، ۱۸:۵۰ - فاطمه
    مرسی

تریسکل ۶ منتشر شد

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۲۴ ب.ظ

بالاخره نسخه‌ی ۶ تریسکل از تنور اومد بیرون.

تریسکل = آزادی با طعم اوبونتو !


https://trisquel.info/en/download

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۲/۲۲
  • ۱۲۱۸ نمایش
  • سلمان محمدی

تریسکل

نظرات (۲)

توصیه میکنم اگه آزادى براتون مهمه حتماً dragora رو هم امتحان کنید . محشره …
+ وقت کردید اینجا رو هم آپدیت کنید . :| :-"
پاسخ:
چشم به روز می‌کنم ;)
یه خورده سرم شلوغ هست وقت نمی‌کنم Dragora رو امتحان کنم. شما اگه امتحان کردی یه چیزی در موردش بنویس تا ما هم استفاده ببریم.
  • علی حسین زاده
  • این توزیع های آزاد به درد کاربرد روزانه هم میخورن؟
    پاسخ:
    بله، من از تریسکل ۶ به عنوان توزیع روزانه‌ام استفاده می‌کنم. اگر جایی هم گیر کردم می‌تونم نرم‌افزارهای اوبونتو رو روی تریسکل نصب کنم. شما کار خاصی با سیستمون انجام می‌دید؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی